Zavolejte nám

Komunikace svěžejší, pojištěnci hojnější

Na málokterém trhu si je konkurence produktově tak blízko jako na trhu zdravotních pojišťoven. Státní regulace i nutnost pokrýt všechny důležité služby logicky vede k nabídce, která se liší spíše v detailech. Někdy více a někdy méně podstatných. O to větší prostor zazářit tak dostává značka. S jejím refreshem a aplikací do klíčových náborových kampaní jsme pomáhali největší zaměstnanecké pojišťovně na trhu – instituci skrývající se za číslem 211 a sáhodlouhou zkratkou ZP MV ČR.

  • Klient:211 Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR
  • Rok:3/2025
  • Kategorie:

Zdravotní pojišťovně Ministerstva vnitra ČR pomáháme s komunikací dlouhodobě. Na přelomu loňského a letošního roku jsme však dostali prostor pořádně provětrat značkové symboly a aktualizovat je pro primárně digitální kampaň. Jen u onlinu ale nezůstalo. Nový koncept jsme rozehráli třeba i v televizi. 

Služby:

  • Analýza trhu
  • Strategie značky
  • Marketingová strategie
  • Mediální strategie
  • Idea Making
  • Kreativní a kampaňové koncepty
  • Copywriting
  • Grafický design
  • Produkce

Příběh jedné rodiny

Podle jednoho vždycky poznáte, že k vám mluví „Dvě-stě-jedenáctka“. Rodinka skládající se z mámy doktorky, táty hasiče a dvou sympatických dítek je s pojišťovnou už pěknou řádku let. Naše doporučení je přitom jasné – konzistentně budované symboly se nevyplácí měnit. I v roce 2025 jsme se proto rozhodli ústřední téma rodiny zachovat. Nejsme ale Simpsonovi, abychom se tvářili, že naši protagonisti nerostou. Právě naopak. Lidem jsme ukázali, že je ZP MV ČR stabilní partner na celý život. Od prvních krůčků až do dospělosti. Tuhle message jsme pak podtrhli claimem: Rostete s námi.

Víc než troška emocí

Největší prostor dostal koncept „Rostete s námi“ v image části kampaně. V televizním spotu poskládaném z momentek z rodinného života nám před očima vyrůstá malá holčička v dospělou dívku.

Svižná, ale emocemi nabitá reklama dodala značkové kampani potřebnou sílu. Navíc se nám do ní povedlo nenásilně zakombinovat i další brandové assety pojišťovny – zejména důraz na pracovníky záchranných sborů, jako jsou například hasiči.

Kampaň hrála barvami

Z nového úhlu jsme se kromě emblematické rodinky podívali i na vizuální styl značky. Vytvořili jsme nový pool tematických fotografií s dramatickým svícením používajícím kontury v barvách pojišťovny. Mnohem větší prostor dostaly doplňkové barvy a primární modrou jsme s pomocí přechodů posunuli do modernějšího odstínu. Podstatně jsme tak osvěžili barevné podání všech formátů a sjednotili jejich rukopis napříč všemi tématy, které pojišťovna komunikuje. Díky tomu ZP MV ČR v rámci konkurence se svými vizuály vynikla a přitáhla pozornost publika i v reklamou přeplněném digitálním prostředí.

Reklama na pozadí internetových serverů

Náborová kampaň ve stories

Efektivní videobannery

Interakce a leady

Pro sběr leadů jsme do kampaně zapojili i interaktivní bannery. Díky nim na sebe mohli lidé zanechat kontakt bez toho, aby se museli proklikávat na separátní dopadovou stránku.