Zavolejte nám

Dva roky paříme s Olympií Brno

Hraní. Na počítačích, konzolích, ale třeba i na mobilu. Téma, které si s razancí buldozeru prorazilo cestu do mainstreamu. Téma, které do největšího nákupního centra na jižní Moravě přivádí s naší vydatnou pomocí tisíce a tisíce zákazníků. Už druhý rok po sobě.

Služby:

  • Grafický design
  • Sociální média
  • Eventy
  • Kreativní a kampaňové koncepty

Obrátit propad v nárůst

S konceptem nového eventu pro Olympii Brno jsme přišli v roce 2022. V období, kdy celý segment čelil náročné výzvě. Tržby obchodních center sice rostly, návštěvníci si do nich ale po zrušení karantén hledali cestu jen opatrně. 

Footfall se tak oproti roku 2019 propadl v některých měsících až o 12 %. 

Náš úkol byl proto jasný. Přilákat do Olympie i ty lidi, které to na nákupy netáhlo hned po uvolnění protipandemických opatření. A vrátit se na čísla před covidem. 

Game now! Herní svátek pro celou rodinu

Pevně jsme se drželi pozice Olympie Brno jako nákupního, ale i zábavního centra pro celou rodinu. Zároveň jsme potřebovali atraktivní událost s potenciálem masivního zásahu. Tak vzniklo Game Now – akce, která v roce 2022 na dva prázdninové měsíce propojila hráče všech generací a žánrových preferencí. Nejen profi gamery a fanoušky e-sportu, ale i ty, kdo o hraní zavadí třeba jen příležitostně.

Každému podle jeho chuti

Ve spolupráci s partnery, mezi které patřili například Microsoft, Samsung nebo Comfor, jsme umíchali třaskavou programovou směs. Základem byly oblíbené střílečky, závodní hry i arkádové automaty pro zasloužilé pamětníky. Tím ale zábava nekončila. Ve třech zónách jsme návštěvníkům nabídli to nejnovější z herní scény na konzolích, počítačích, ale třeba i ve virtuální realitě. To vše doplněné soutěžemi o zajímavé ceny.

3 herní oblasti

Je to kampaň!

Ačkoliv jsme věřili v přitažlivou sílu nabitého programu, nechtěli jsme nechat Game Now bez komunikační podpory. Pro první ročník jsme natočili akční spot přizpůsobený mobilní realitě dnešní mediální konzumace a k tomu přidali celou řadu dalších formátů pro digitální i outdoorovou kampaň.

Využili jsme trendy 

Druhý rok jsme digitální komunikaci eventu posunuli ještě blíž hráčům. Naskočili jsme na trend oblíbených TikTok NPC streamů a vytvořili hned několik krátkých videí odkazujících na populární hru GTA. Výsledky přitom předčily naše očekávání a kampaň sklidila ohromný pozitivní ohlas. Navíc se jí podařilo přivést i nové zákazníky do partnerských prodejen Comforu, Nutrendu a Royal Barberu, které jsme do spotů naprosto přirozeně zapojili.

- Videa NPC

- KVs NPC

- Kumulovaný dosah: 2 469 940

- Imprese: 5 098 779

- Prokliky: 15 419

Driver návštěvnosti

Doplňková kampaň nesbírala jen lajky, komentáře a sdílení, ale hlavně návštěvníky. Díky kombinaci promyšleného eventu a skvělé komunikace jsme do Olympie přivedli desetitisíce lidí a naplnili všechny vytyčené cíle.

Rok 1

červenec–srpen 2022

doba trvání: 60 dní

19

tisíc hráčů

3,3

tisíc herních hodin

+1

% footfall centra oproti 2019

+146

% footfall partnerské prodejny

Rok 2

srpen/září 2023

doba trvání: 30 dní

14

tisíc hráčů

7 540

herních hodin