Zavolejte nám

Festival emocí v krátkém reelsku: dárkové karty do Vaňkovky

Recept na komunikaci nové dárkové karty do Galerie Vaňkovka Brno? To máte jeden influencer, pořádná dávka humoru a slow motion záběry podkreslené dramatickou klasickou hudbou. Vše promícháte a pak už jen servírujete ve formě atraktivního obsahu na sociální sítě.

Galerie Vaňkovka, nákupní centrum v srdci Brna, nahradila staré papírové dárkové poukázky novou dárkovou kartou. Tuto novinku chtěla vytroubit do světa s velkou pompou, tím spíš, že Vánoce byly za rohem. My dostali na starost promo na Instagramu a TikToku, kde Vaňkovka cílí zejména na mladší generace. To pro nás znamenalo vytvořit atraktivní obsah, který chytne od první vteřiny a nepustí až do konce.

Služby:

  • Fotoprodukce
  • Videoprodukce
  • Eventy a produkce
  • Sociální média
  • Digital
  • Analýza

Osvědčená surovina

Naším úkolem tak bylo natočit vtipné virální video s vhodně vybraným influencerem. Výběr v tomto případě nebyl zas až tak složitý. Již dříve slavilo úspěch naše video pro Galerii Vaňkovka, v němž jsme hlavní roli ušili na míru Martinu Hranáčovi. Proto jsme úspěšného influencera a baviče neváhali oslovit znovu.

Danajský dar? Ale kdeže

Každý z nás někdy dostal dárek, který se opravdu nepovedl. A nejspíš i někdy takovým nepovedeným dárkem někoho obdaroval. Takže tu máme situaci, kterou zná prakticky každý z obou stran – chvíle rozpaků, skrývání totálního zklamání a někdy i výbuch vzteku, když si třeba dárek v podobě činek vyložíte jako narážku na vaši silnější postavu. A teď si představte tu obří úlevu, když od tetičky, která je na nepovedené dárky expert, dostanete dárkovou kartu do Galerie Vaňkovka a vy si za ni můžete koupit cokoliv z bohaté nabídky, kterou Vaňkovka disponuje. Úplný rauš. Ten zvuk balvanu, který vám spadl ze srdce, je slyšet až na druhé straně zeměkoule. Však si to poslechněte

Tak trochu drama

Proto jsme koncept videa založili právě na kontrastu emocí zobrazených ve slow motion záběrech podkreslených dramatickou klasickou hudbou. Už tohle zafungovalo skvěle. Závěrečný Easter egg odkazující na hollywoodskou klasiku vše ještě podtrhl a sám o sobě vyvolal vlnu dalších reakcí. Další komentáře pak přinesla i naše výzva, ať nám lidé napíšou, jaký nejbizarnější dárek kdy dostali.

Reakce na sociálních sítích byly bouřlivé

Takhle má vypadat reklama! Tleskám!!!! 😂😂❤️❤️🔥🔥👏👏

A čísla potvrdila, že tahle spolupráce byla opět trefa do černého

1

milion zhlédnutí

10

tisíc srdíček

200+

pozitivních komentářů

+ 11 %

hodnota prodaných karet oproti loňsku