Zavolejte nám

Rok 2022 jsme zakončili s rekordním obratem. A nebylo to poprvé

Novinky – 20/03/2023

V loňském roce se v Media Age podařilo zvýšit obrat o čtyři miliony korun na celkových 123 milionů. Stalo se tak poté, co jsme v roce 2021 zaznamenali bezprecedentní nárůst obratu na čtyřnásobek.

Portfolio našich služeb dlouhodobě stavíme na třech oblastech. Datech a strategii. Kreativě a mediálním plánování. Nákupu médií. V posledních letech se pak stále intenzivněji prosazuje i kreativně pojatý event marketing. Pro jednoho z našich stálých klientů obchodní centrum Olympia jsme loni uspořádali herní festival GAME NOW!.

 

„Právě zdařilá dlouhodobá spolupráce nese ovoce v dlouhodobém horizontu,“ říká Account Director Filip Svoboda. Pod palcem má totiž i další stálici mezi našimi klienty, leadera na trhu se stavebninami Wienerberger. Významným projektem uplynulého roku pak byla i masivní kampaň na podporu datových schránek pro Ministerstvo vnitra.

 

Obracejí se na nás také klienti, kteří už dosáhli svého limitu v onlinu, ale chtějí růst dál. Pomáháme jim dostat se do vysokozásahových médií, jako je televize nebo rádio, a nabízíme i moderní formáty. V našem portfoliu nesmí chybět sítě TikTok, Twitter nebo Spotify. „Do budoucna bude stále důležitější oslovit zejména mladší cílové skupiny i prostřednictvím platforem, jako je Snapchat a další,“ předvídá CEO David Blažek.

 

Naši snahu oceňují nejen klienti, ale i odborná porota. Už dřív jsme získali ocenění Effie, IMC AKA nebo WEB TOP 100. Za loňský rok to byla právě poslední jmenovaná soutěž, ze které jsme si odnesli bronz v kategorii Brandová kampaň. Vynesla nám ji kampaň s názvem „A co probudí Brno v tobě?“ pro našeho dalšího stálého klienta Statutární město Brno.

 

„Na letošní rok chystáme kromě příprav dalších kampaní i tři velké eventy a momentálně se účastníme výzvy Kreativní voucher,“ uvádí Head of Strategy Jan Pacas. V našem studiu jsme nově vybudovali in-house ateliér vhodný k focení, natáčení propagačních materiálů či pořádání workshopů. Nedávno jsme pak rozšířili tým o interního fotografa a videomakera v jedné osobě, takže našim klientům poskytneme ještě lepší servis a sami budeme mít zákulisní videa bez prodlev. Do týmu nastupuje i PR manager. S ním máme v plánu více šlápnout do vlastní propagace.

Novinky – 20/03/2023

  • Sdílet: