Kuba, Víťa a Honza vcházejí do agentury... Ne, tohle není začátek vtipu, ale začátek kapitoly na téma Náš tým. Rozšířili jsme naši posádku o dva nové accounty. A jednoho copywritera.
Tak si je pojďme představit jednoho po druhém. Jakub Mikšovský bude mít na starosti nejen komunikaci s klienty, ale také naše interní PR. „Media Age dělá spoustu zajímavých projektů, s kterými se můžeme pochlubit. Rád bych s nimi seznámil veřejnost,“ říká Kuba. Poslední dva roky vedl PR oddělení fintech startupu Probinex, předtím dělal tiskového mluvčího ve státní správě. Pohyboval se taky v prostředí profesionálních sportovních klubů (Zbrojovka Brno a Basket Brno), od čehož si slibujeme, že v Media Age posílí týmového ducha.
Druhý z account managerů, Vítězslav Charvát, přichází do agenturního prostředí z Culture marketingu, kde působil 12 let. Podílel se například na vstupu televizní společnosti DigiSport CZ/SK na český mediální trh. Spolupracoval také s Národním divadlem Brno nebo festivalem JazzFestBrno. U nás opečovává Ministerstvo práce a sociálních věcí, V-Podlahy, Galerii Vaňkovka či RHEA Holding.
Honza Šmikmátor se na copywriterskou židli v našem kanclu posadil z volné nohy a v agentuře nahrazuje Radku. Psaní textů věnuje už téměř dvacet let. Honzovou specializací je gastro. Šest let psal texty a spravoval sociální sítě pro síť prodejen SKLIZENO, s marketingem pomáhal několika brněnským restauracím (RYNK, Konfit, Šelepka a další), rozjížděl komunikaci brněnské řemeslné pekárny William Thomas Artisan Bakery nebo pomáhal výrobcům chilliomáček My-Chilli. Působil taky jako tiskový mluvčí festivalu ekologických filmů EKOFILM nebo se podílel na kampani města Brna Jezdím pro Brno.
Tak, chlapci, vítejte, vykročte hezky pravou nohou a... vzhůru do práce!