Zcela nezbytný první krok na vaší cestě k silné značce. Když ho neuděláte, tak dříve nebo později šlápnete do... příkopu, nebo začnete přešlapovat na místě. My pro vás připravíme analýzu na míru. Vyberte si dle libosti.
Analýza
co – to - zahrnuje
Basic
Workshop
Jednodenní setkání, které nám pomůže získat interní vhled do vaší značky a v rámci diskuze nastavit základy strategie. Pobavíme se o historii vašeho brandu, jeho silných a slabých stránkách, příležitostech, hrozbách, potřebách a v neposlední řadě o vašich zákaznících.
Analýza sekundárních zdrojů
O odvětví, ve kterém se pohybujete, o vašich zákaznících i konkurenci může existovat celá řada zdarma dostupných sekundárních zdrojů – studií, průzkumů, analýz a dalších podkladů. V rámci desk research všechny tyto prameny projdeme a vytáhneme z nich užitečné informace.
Loyalist Focus Group
Úspěšné značky jsou takzvaně „market oriented“. Vychází z postojů, potřeb a názorů stávajících i potenciálních zákazníků. Focus Group s vašimi věrnými klienty může poskytnout pohled na značku, který je diametrálně odlišný od interních názorů.
Standard
Vše z balíčku Basic
+ Analýza cílové skupiny
Pro analýzu cílových skupin využíváme data z renomovaných studií spotřebního chování, mediální konzumace a životního stylu populace – MML-TGI nebo ProTrend. Informace z těchto databází nám poslouží k segmentaci vaší cílové skupiny a targetingu.
Ideal
Vše z balíčku Standard
+ Brandový dotazník
Na míru pro vás připravíme šetření, které vám pomůže zmapovat prodejní „funnel“, změřit atributy vaší značky a vyhodnotit jejich význam v rámci zákaznické cesty. Realizujeme s vámi iniciační měření, dotazník však můžete používat opakovaně pro sledování vývoje značky v čase.