Zmrzlina Delikana: Taková, jaká má být

Klient: Eiscafe Delikana

Monika Šudomová, Monika Slezáková, Tomáš Endl, Vojtěch Petr, Anna Pivodová, Alex Fiala, Barbora Robková

Jednou takhle zjara jsme se v Media Age shodli, že by nebylo od věci pustit se do něčeho šťavnatého a fresh.

Kampaň plná chuti

Proto jsme navrhli novou komunikační strategii a vizuální styl pro síť cukráren Delikana čítající osm poboček na Moravě a dalších osm na Slovensku. Delikana je prostě k nakousnutí. Taková, jaká má být. A vyhráli jsme to.

Zmrzlinový mix

Headline „Taková, jaká má být“ zaujal. Nový klíčový vizuál, polepy interiérů, mrazicích pultů a stolů jakbysmet. Ve výrobně Eiscafe Delikana v Břeclavi jsme natočili video s Josefem Korábem, mistrem cukrářem a držitelem mnoha cukrářských certifikátů. Odhalil nám tajemství, jak zmrzlina Delikana přichází na svět. Taky jsme převzali správu českéhoslovenského facebookového profilu Eiscafe Delikana.

A ještě street

Prvního máje Delikana rozjela prodej zmrzliny podle nové receptury, na což jsme kromě tištěných materiálů, webu a sociálních sítí upozorňovali i prostřednictvím street promo v blízkosti všech šestnácti poboček Delikana. Náš mladistvý a fresh promo tým rozdával kolemjdoucím poukázky na ochutnávku porce oblíbené zmrzliny zdarma. Prý chutnala. A jak. 

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA