Z noční můry se vyklubal krásný motýl Hartmann

Hartman potřeboval komunikovat dámskou inkontinenci

Společensky tabuizovanému tématu jsme dodali lehkost

Nejedná se o problém, ale problémek ...

... lehký jako motýlek

Komunikace dostala celistvý vzhled ve všech kanálech

Klient: Hartmann-Rico

Tým:Jan Cézar, Tomáš Zindulka, Jakub Rendla, Štěpán Janíček

(Ne)úspěchy jsou hnací síla, která nás posouvá dál. Ačkoli jsme nevyhráli, není hanbou ukázat tendr, který zajímavým řešením komunikace odlehčil problém na problémek…lehký jako motýlek.

Pozvání do výběrového řízení od globální společnosti Hartmann se týkalo dámské inkontinence. Téma, které je stále ve společnosti tak trochu tabu, jsme se pokusili odlehčit. A představili řešení, kterým problém pomočování zmizí snadno, skoro jako zatřepetáním motýlích křídel.

Už jen letmý pohled na jednotlivé ukázky komunikačních nosičů (POP displeje v lékárnách, BTB vzorky pro lékaře a webovské stránky) nemůže konceptu upřít tematickou propojenost a vzdušnou lehkost motýlí. 

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA