Vysloužilá pračka nepatří na smetiště, hlásí plakáty

Seriózní téma jsme komunikovali hravě a odlehčeně

Oživené spotřebiče se aktivně účastní debaty: „Víte, že patříme sem?“

Cílem bylo zviditelnit téma recyklace spotřebičů a posílit vztah veřejného vnímání značky

Klient: Elektrowin

I tak vážné téma, jakým je recyklace spotřebičů, může být komunikováno hravě a odlehčeně.

Rádi se pochlubíme účastí v tendru společnosti Elektrowin, zabývající se zpětným odběrem elektrospotřebičů. Zadáním klienta bylo zviditelnit problematiku povinnosti recyklace spotřebičů a posílit vztah veřejného vnímání značky.

Komunikaci jsme ladili do pozitivního vyznění. Vkusně ilustrované spotřebiče získávají lidskou podobu a samy se živě účastní diskuse o recyklaci: „Víte, že patříme sem?“ Využitím vizuálního kontrapunktu nehostinného prostředí sběru či šrotiště v kontrastu s milým usměvavým a spokojeným vysloužilým spotřebičem působíme na emoce, což je u „zelených“ projektů vždycky plus.

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA