Vítězství v hustopečském tendru nás chytlo za srdce

Fotostěny vycházely z námi navrženého jednotného vizuálního stylu

Hustopeče pod naším vedením rozkvetly jako místní mandloně

Korporátní identitu města podpořili pan Hrozínek se slečnou Mandličkou

Klient: Město Hustopeče

Tým: Jan Cézar, Tomáš Zindulka a kreativní tým, Jakub Rendla, David Holman

Na jaře 2011 jsme se přihlásili do tendru na komunikační kampaň a vizuální styl pro Hustopeče, město vína a mandlí pro roky 2012–2013.

Úkolem bylo rozlousknout vše od rozhlasových a televizních spotů, virtuální prohlídky až po kompletní redesign webových stránek a grafický návrh obalů na mandle. Námi navržená kreativní strategie Hustopeče. V srdci vinic a mandloní se městu zalíbila, a tak jsme se pustili do sázení.

Komunikační kampaň jsme následně obohatili o vytvoření kompletní corporate identity. Přibyly fotostěny, hraví maskoti slečna Mandlička a pan Hrozínek, manuál k logu, slavnosti mandloní a další eventy. Hustopeče pod naším vedením rozkvetly jako místní mandloně.

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA