Unipap jsme zabalili do nové corporate identity

Výrobci průmyslových obalů jsme radili se změnou tváře značky

Kampaň jsme postavili na silné myšlence

Unipap totiž zabalí vše – nehledě na rychlost ...

... velikost a tvar!

Korporátní klientela firmy pochází zejména ze Španělska, Ruska a Británie

Proto ve vizuálech ukazujeme, že zvládneme zabalit i jejich národní symboly

Včetně královské hradní stráže!

Jistá dávka nadsázky dokázala komunikovat složitou myšlenku jednoduše

Zároveň jsme logotypu Unipap dopřáli osvěžení

Ideu jsme doplnili slovem Continental, které evokuje evropskou působnost

Základem vizuálního stylu byla 3D grafika

Klient: Unipap

Tým: Jan Cézar, Tomáš Zindulka, Jakub Rendla, Jan Reeh, David Blažek

Výrobce průmyslových obalů Unipap potřeboval poradit se změnou tváře značky. A tak jsme všechno zabalili do celistvé komunikační kampaně.

Ke značce jsme přivázali osvěžený logotyp, nový slogan a vizuály, které vidíte vedle. Jelikož korporátní klientela firmy pochází zejména ze Španělska, Ruska, Británie a Německa, ukázali jsme, že i jejich národní symboly učiníme skladnými. Doplněné slogany navíc komunikují tři důležité atributy Unipap. Zabalíme a doručí vše – nehledě na tvar, rychlost a velikost.

Kreativou rozesíláme hlavní ideu značky, kterou jsme našli ve slově Continental. Termínem symbolizujeme rozsah a dosah služeb a představujeme Unipap jako firmu s evropskou působností

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA