Stock se už 130 let drží svých zásad, říká on trade kampaň

Zadáním bylo vymyslet on trade kampaň ke 130 výročí

Vyšli jsme ze současné kampaně Nevyměkni a přidali říz

Když nevyměkl Lionello Stock, nevyměkni ani ty a připij mu na zdraví

Jednotou tonalitu zachováváme na všech reklamních materiálech

Včetně dárků, které jsou pro opravdové machry!

Klient: Stock

Brand: Fernet

Tým: Petra Fléglová, Jakub Rendla, Pavla Lokajová

A to už je pořádné výročí!

Letos je to už 130 let, co Lionello Stock, duchovní otec Fernetu Stock, založil v italském Terstu svou první likérku. Vizionářské myšlenky jejího majitele dovedly firmu až do našich končin – a tak vznikl v Prádle Fernet Stock.

Silný příběh Fernetu

A byl od začátku vzorem v inovacích. V roce 1930 se společnost Stock stala jednou z prvních firem v tehdejším Československu, která použila v reklamě rozhlasové spoty.

Marketingové nástroje rozehrával Lionello Stock přímo v hospodách, což tehdy zvykem nebylo. Dokonce při znárodnění poskytl recept na Fernet. Dal vlastní ego stranou, protože chtěl uchovat odkaz dalším generacím. Nevyměkl.

Nevyměkni a připij!

A nevyměkli jsme ani my při vytváření on trade kampaně pro na jaro 2014. Vyšli jsme z vizuálního a textového tónu aktuální kampaně Nevyměkni a vytvořili komunikaci, která má říz a nekompromisně hořkou chuť:

  • místo happy hour máme hořkou hodinku,
  • vznikly drsné sirky Macho Matches,
  • a apelujeme, aby hosté nevyměkli a přijali jako chlapi, že je u daného stolu reservé.

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA