Starobrno je naše srdeční záležitost

Mezi účastníky VUT Majálesu jsme naběhli s menší guerrilou

Koncerty střídala exhibice a doplňkový program

Pít pivo sám je jako Brno bez šalin ...

... nebo jako Bob bez Bobka

Majitelé rozpůlených srdíček hledali druhou polovičku

A nechybělo ani odměňování ...

Klient: Heineken CZ

Brand: Starobrno

Tým: Jakub Rendla, Kateřina Pavelková, Kamil Karafiát

… a protože nám trhá srdce, když vidíme, že někdo pije pivo sám, připravili jsme pro návštěvníky brněnského VUT Majálesu menší guerillu.

Rozdali jsme mezi ně padesát různě rozpůlených srdcí Starobrno a nechali je hledat jejich druhou jedinečnou polovičku.

Navíc u nás platí, že „co na srdci, to na jazyku,“ takže nemohly chybět ani originální texty. Cílem akce bylo podpořit nový tagline Starobrna Pivo s moravským srdcem.

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA