Seznamte se s rodinou HALových!

Novou identitu značky jsme postavili na rodině HALových

Její členové představují jednotlivé segmenty služby

Táta kancelář, mamka domácnost

Syn reprezentuje hry a zábavu a dcera multimédia a minipočítač ION

Rodinka se rovněž promítla do podoby webu www.HALshop.cz

Klient: 100Mega distribution

Tým: David Holman, kreativní tým Tomáše Zindulky

Při vytváření nové identity značky HAL3000 a zvýšení povědomí o značce mezi širokou veřejností jsme vycházeli z prostředí, které je každému z nás blízké. Inspirovali jsme se doma, u rodinného krbu.

Novou identitu značky jsme postavili na rodině HALových, jejíž členové představují jednotlivé segmenty. Táta kancelář, mamka domácnost, syn hry a zábavu a dcera multimédia a minipočítač ION. Vizuály se objevily mj. na billboardech, v tisku, na internetu nebo firemních autech. Rodinka se rovněž promítla do podoby webu www.HALshop.czmagazínu HALnews. HALovi jsou prostě sympaťáci a každý by je bral za sousedy. 

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA