Prožili jsme rok ve znamení Mercedesu

Kdy se člověk do nového auta zamiluje? V momentě, kdy se jím projede

Během kampaně jsme představovali nabídku 11 nových vozů značky Mercedes-Benz

A myšlenku postavili na vytvoření osobní zkušenosti klientů s vozy

Výrazně jsme zjednodušili a zpřehlednili webové stránky

Komunikační mix jsme doplnili o tiskovou inzerci, direct maily a OOH

Klient: Hošek Motor

Tým: David Blažek, Alexandr Fiala, kreativní tým Tomáše Zindulky

Výzva zněla: představte potenciálním zákazníkům produktovou nabídku 11 nových vozů značky Mercedes-Benz.

A tak jsme rozjeli úvahy a brainstormovali. Kdy se podle nás člověk do auta skutečně zamiluje? Když se jím poprvé sveze. Právě osobní zkušenosti s novými vozy Mercedes-Benz jsme podřídili celou naši kampaň. Výrazně jsme zjednodušili a zpřehlednili webové stránky společnosti, čímž jsme mimo jiné uživatelům usnadnili možnost domluvit si zkušební jízdu.

Za volantem novém kampaně se nám líbilo, takže jsme pro klienta rovněž připravili offline prezentaci, kterou lze přehrát na chytrých telefonech a tabletech. Ústředním prvkem kampaně ale byly akce pro stávající zákazníky i širokou veřejnost, na kterých si bylo možné novinky na vlastní kůži vyzkoušet.

Komunikační mix jsme doplnili o tiskovou inzerci, direct maily a novou svěží podobu outdoorových ploch.

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA