Projekt CPI Jižní Stráň dozrál jako víno

Druhá etapa kampaně si po 4 letech zasloužila refresh designu

Projekt Jižní Stráň jsme doplnili přírodními barvami

Klient: CPI

CPI je zkušeným developerem, který má za sebou mj. úspěšný projekt rodinných domů Jižní Stráň. Po čtyřech letech si ale komunikace jeho druhé fáze určitě zaslouží novou fasádu.

Máme radost, že nám CPI po ústeckém City Center opět svěřilo svou důvěru. Osobní charakter nového loga doplňujeme přírodními barvami, které podtrhují hlavní benefit projektu – klidné prostředí s dobrou dostupností do centra Prahy. A protože si dům na předměstí pořizují většinou rodiny kvůli dětem, nesmí ani v našem vizuálu chybět jeden klučina zralý pohybu na slunci. Na Jižních Stráních jistě dozraje v cílevědomého muže.

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA