Přijali jsme další výzvu Fernetu Extra hořký

Launch nového produktu jsme navázali na stávající kampaň Nevyměkni

Etiketa odkazuje ke známé tradici, přesto má punc jedinečnosti

Magický vizuál vdechuje macerátu tolik potřebný příběh

Launch se týkal limitovaného výběru hospod a barů v ČR

Klient: Stock

Tým: Petra Fléglová, Jakub Rendla, Pavla Lokajová

Uvedení limitované edice v rámci portfolia Fernet Stock byla opravdu výzva. A my ji přijali s nadšením.

Launch nového produktu

s názvem Fernet Stock Extra hořký byl černým koněm jarní kampaně Nevyměkni. Launch se týkal limitovaného výběru hospod a barů v ČR.

Předcházel mu návrh etikety láhve a vizuálního stylu POS materiálů. Úkolem bylo komunikovat tajemný, Extra hořký zážitek, který bylinný macerát přináší.

Extra hořká výzva

Fernet Stock Extra hořký jsme propojili se stávající kampaní Nevyměkni nejen vizuálním stylem, ale také copywritingem: „Nevyměkni a přijmi extra hořkou výzvu (právě tady).“

Do vizuálu jsme pak promítli náznak tajemna symbolizovaný dvěma překříženými světelnými toky do tvaru písmene X (eXtra hořkost). Magický vizuál vdechuje macerátu tolik potřebný příběh a punc speciálnosti.

Etiketa odkazuje k tradici

Limitovanou edici jsme pak pro launch vybavili skvěle padnoucí etiketou. Aby bylo jasné, pod jaké portfolio nápoj patří, navazuje přední a zadní strana láhve na tradiční vizuální prvky značky Fernet Stock i odkaz zakladatele Lionella Stocka.

Přesto vzbuzuje svou strukturovaností a použitím červené barvy inovaci, aktuálnost a jedinečnost produktu. 

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA