Olympia Brno poodhalila tajemství módy na Style Days

Olympia Brno odstartovala podzimní sezónu 48hodinovým maratonem Style Days

Vizuály zdobila královna ze Sněhurky v moderním glamour pojetí

Klient: Olympia Brno

Tým: Maciej Panko, Jakub Rendla, Alena Štěpánová

Bylo nebylo. Venku řádí sychravý podzim a královna z oken zámku pozoruje, jak ze stromů padá poslední listí. Zahledí se do svého odrazu v kouzelném zrcadle a zeptá se: „Zrcadlo, zrcadlo, řekni mi, kdo je na celém světě nejkrásnější?“

A zrcadlo odpoví.

Tím začíná celé drama. A přesně tady se vynořila naše myšlenka.

Olympia Brno chtěla osvěžit svou image pulzujícího sídla módy. Přípravu nové komunikační strategie jsme pojali jako výzvu. Začali jsme Style Days, 48hodinovým maratonem s módními mágy.

Naším úkolem bylo připravit k akci vizuály. Abychom zdůraznili atmosféru luxusu a vznešenosti, inspirovali jsme se u klasických pohádek. Jejich příběhy jsou plné královských symbolů a proměn do krásy. Společně s klientem jsme pak vybrali z mnoha konceptů ten, který působil nejsilnějším a nejživějším dojmem – zlou královnu ze Sněhurky v momentě vyřknutí pravdy.

Protože … zrcadlo nikdy nelže.

Tímto způsobem se nám podařilo spojit vizuální atraktivitu se snadno identifikovatelným tématem, čímž vzniká čarovný koktejl pro úspěšnou a výraznou kampaň.

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA