Odemkli jsme památky s Národním památkovým ústavem

KLÍČ K PAMÁTKÁM - VSTUPTE DO SVĚTA PAMÁTEKStáhnout (0,9 MB)

Klient: Národní památkový ústav

Michaela Fikarová, Kateřina Maixnerová, Anna Pivodová, Vojtěch Petr, Ludmila Dvořáková, Alex Fiala, Barbora Robková

Žila byla sličná agentura Media Age a urozený projekt Klíč k památkám.

Milovali se, a tak se vzali

Byla to láska na první pohled. Poznávat a cestovat nás baví, a tak jsme neváhali a s chutí jsme se pustili do výběrového řízení Národního památkového ústavu. Cílem projektu bylo zpřístupnit naše hrady, zámky a další historické objekty českým i zahraničním návštěvníkům. 

Aby nás bylo vidět

Ze všeho nejdřív jsme se však vrhli do vytvoření loga a brand manuálu. Abychom se v problematice rychle zorientovali, vyladili jsme zbrusu novou mapu památek pod správou Národního památkového ústavu. Pokračovali jsme tvorbou fresh vizuálů, které jsme rozpracovali do outdoorů, city lights a inzerce v tisku.

A slyšet

Ke každé cílové skupině jsme mluvili jejím jazykem. V rámci kampaně jsme vytvořili několik variant rádio spotů, videí a sponzorských vzkazů do televize. Vyrazíte objevovat českou a moravskou historii, krásu našich památek a vlastní kořeny spolu s námi?

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA