Nákupní centrum Eurovea plní vánoční přání

Pro nákupní centrum v Bratislavě jsme vytvářeli vánoční kampaň

Součástí vizuálů byla také 3D grafika ...

... se sněhulákem v barvách Eurovea

Spolu s kampaní proběhl i repositioning značky

Klient: Eurovea

Tým: Tomáš Zindulka, Jan Reeh, David Blažek

Advent je časem splněných přání a my jsme obchodnímu centru Gallerie Eurovea jedno takové zrealizovali. Náš bratislavský klient si přál vánoční kampaň a v té souvislosti repositioning značky.

V rámci vánočních příprav jsme proto inovovali logo i komunikační strategii a představili vizuální styl kampaně včetně 3D grafiky se sněhulákem.

K tomu jsme nákupnímu centru na nábřeží Dunaje nadělili letáky se soutěží o Toyota Yaris a celoročně využitelný slogan „Centrum splnených prianí.“

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA