Informační microsite Physiomer Baby

Výchozí situace:

Physiomer je vyráběn ze 100% mořské vody – na rozdíl od běžného fyziologického roztoku je bohatý na přírodní minerální látky. Protože však tento typ přípravku není zcela známý, jeho přínosy a výhody oproti konkurenčním prostředkům se vysvětlují obtížně.

Zadání:

Zadáním bylo vytvořit microsite, která bude sloužit jednak jako zdroj informací, zároveň pak pro účely probíhajících on-line aktivit (blogy, PR články, diskuzní fóra, reklama).

Naše řešení a průběh tvorby:

  1. Vzhledem k tomu, že jsme s klientem již spolupracovali, měli jsme k dispozici dostatek materiálů a zároveň jsme byli obeznámeni s produktem. Navržená microsite vycházela především z realizovaných tiskovin, a to obsahově i graficky, což přineslo úsporu času.
  2. Jako formu jsme zvolili jednostránkovou prezentaci rozdělenou do 7 kapitol. Návštěvník (obvykle matka malého dítěte) se tak na jednom místě může seznámit s celou problematikou a dozví se často neznámé informace. Na souvisejících místech jsou dále zdůrazněny benefity produktu.
  3. Vzhledem k cílové skupině jsme předpokládali vyšší návštěvnost z mobilních zařízení, proto jsme pro ně stránku optimalizovali. Tento předpoklad se vyplatil – mobilní zařízení používá průměrně 17 % návštěvníků, z některých kanálů až 25 % příchozích.
  4. Pro slovenský trh jsme dále připravili slovenskou variantu. Díky správně připravené šabloně nám tak jazyková mutace zabrala pouze několik hodin.

Výsledky:

Návštěvnost webu není závratně vysoká (500-1500 návštěvníků měsíčně), což je dáno především nízkou známostí produktu. Web však především slouží jako edukativní cílová stránka pro probíhající kampaně. Zároveň sledujeme chování návštěvníků (zájem o kapitoly, hloubka scrollování, doba návštěvy) a příjemně nás překvapilo, že velká část si pročte stránku až do konce. Na základě chování zároveň porovnáváme a optimalizujeme jednotlivé reklamní kampaně.

Klient: Omega Pharma a.s.

Tým: Alexandr Fiala, Jakub Stacho

Web: www.physiomerbaby.cz, www.physiomerbaby.sk

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA