Každý gentleman vlastní odznak moderního rytíře

Klubu moderních rytířů jsme tvořili corporate identity

Masivní logo se dočkalo i 3D zpracování

Logotyp jsme zapracovali do předmětů denní potřeby

Základem je písmeno F v dokonalé symetrii

Klient: FIDO

Tým: Jan Reeh, Jan Cézar, Jakub Rendla

Realizace: 2010

Kdysi dívky čekaly, až si pro ně přicválá princ na bílém koni. Dnes sní o tom, jak pro ně přijíždí zámožný muž v bílé limuzíně. V Praze mají tito „moderní rytíři“ svůj klub FIDO, pro který jsme tvořili corporate identity.

Inspirovali jsme se starověkými rytířskými řády a vytvořili masivní logo ala erbovní štít. Vzali jsme písmeno F, starověkou heraldiku vynásobili letopočtem 2010 a do devízy (stuha pod erbem) vetkli latinské motto Sibi Fidó (Věřím sám v sebe). Ve vizualizacích vidíte zapracování logotypu do předmětů denní potřeby „moderních rytířů“…

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA