Jindřich Špaček – web fotografa s lidskou tváří

Klient: Jindřich Špaček

Tým: Jan Reeh, Alexandr Fiala, Jakub Stacho

Web: www.jindrichspacek.cz

Výchozí situace:

Práce fotografa není jen o mačkání spouště. Především je o vzájemné důvěře, což platí u módní fotografie ještě víc. Jindřich Špaček je profesionál, má charisma a umí z lidí dostat ty správné emoce. Jenže jak to sdělit webem?

Naše řešení:

Vybudovat důvěru je snad nejobtížnější součást marketingu. Navíc na webu, kde návštěvník stráví nejvýš pár minut, je to téměř nemožné. Proto jsme jako hlavní nosič zvolili video.

Na čtyřech tématických stránkách se návštěvník s fotografem seznámí ještě dříve, než jej potká. Díky videu odpadá prvotní bariéra. Záměrně jsme nepoužili žádného herce, což podtrhává autenticitu videa.

Každá stránka se zabývá specifickým oborem fotografie a obsahuje vlastní video. Pod ním návštěvník nalezne podrobnější popis, související reference a především balíčky služeb s možností kontaktu.

Web je však navržen tak, aby fungoval i bez videí a bez flashe, takže žádný návštěvník nebude ochuzen.

Největší výzva:

Do videa jsme skočili rovnýma nohama. Natáčelo se Nikonem D90, jako klíčovací pozadí posloužila zakrývací plachta, scénář jsme dolaďovali na místě.

Pokud bychom ale něco mohli změnit, tak příště použijeme kvalitnější mikrofon – chybami se člověk učí…

Výsledek:

Vytvořili jsme na svou dobu unikátní web. Použití videa zde nebylo samoúčelné a dodnes podporuje cíle webu.

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA