Sametová inovace. S JICem

Klient: Jihomoravské inovační centrum

David Blažek, Monika Šudomová, Jan Pacas, Barbora Robková, Lucie Břicháčková

Jihomoravské inovační centrum chce z Brna udělat nové Silicon Valley. Jak to zařídí? Vcelku jednoduše – přiláká množství českých i zahraničních talentů pomocí hnutí nazvaného Velvet Innovation.

Buď IN. Buď Velvet Innovation

Tak tomuhle říkáme zajímavý tendr. Bez zdlouhavého přemýšlení jsme se pustili do prvních brainstormingů a tvorby marketingové strategie. Sestavili jsme podrobné SWOT analýzy, analýzy cílových skupin formou person a začali makat na grafice, textech a scénářích k videím. Jelikož jsme se rozhodli vydat cestou gamifikace, celé jsme to prošpikovali herními prvky. Buď ve středu dění. Buď IN.

Brno jako kosmopolitní vesnice

Nebo spíš venkovské velkoměsto? Brno je skvělé místo k životu, kde světové špičky v oboru najdou rovnováhu mezi zajímavou kariérou a osobním životem, což je ve velkých městech často problém. To je klíčovým sdělením kampaně. Cílem je vyvolat přirozeně se šířící hnutí mezi lidmi. Podaří se to? Věříme, že ano.

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA