Starobrno jsme omladili – a vznikl love brand!

U 59 % studentů se zvýšila přitažlivost značky a konzumace piva Starobrno

Podzimní kampaň zaregistrovala 3 900 nových studentů SVŠ

Redesignu a barevnosti se dočkal i nový web

Klient: Heineken CZ

Brand: Starobrno

Tým: Kateřina Pavelková, Zuzana Trunečková, Kamil Karafiát, Tomáš Zindulka, Jakub Rendla, Petr Štefek

Zdolali jsme starobrněnskou 11tisícovku

V říjnu opět vyrazil náš profesorský sbor (promo tým) mezi studenty. Náborová kampaň netradičního studia pivovarnictví Starobrněnská večerní škola (SVŠ) měla obrovský ohlas a počet studentů v Brně, Olomouci a Zlíně rapidně narostl na 11 000 členů.

… a vznikl LOVE BRAND

Osnovy nové kampaně Starobrněnské večerní školy vyžadovaly nábor nových studentů a rozšíření věrnostního programu do nových lokalit – obojí s cílem podpořit a omladit značku. Součástí zadání byl také redesign webových stránek, loga a grafiky.

A tak jsme se vrhli na profesionalizaci studia. Pro nejúspěšnější studenty jsme během prázdnin naplánovali SVŠ CAMP s řadou přednášek, workshopů a praktických zkoušek (degustace, točení piva a vytvoření vlastní provozovny).

Nově jsme zařadili kreativní soutěže, kterých se mohou účastnit sami studenti. Stejně tak tipovací soutěže na provozovnách, kde mají žáci SVŠ možnost získat věcné ceny od partnerů projektu – Axe, Rexona, HALSHOP.CZ, Kiteseason, Represent. Nedílnou součástí studia na Starobrněnské večerní škole je nově udílení speciálních titulů SVŠ

Starobrno jsme omladili

Výrazným omlazením prošel inovovaný web a vizuální styl. Zcela novým prvkem jsou ilustrované postavy a výrazný barevný kód. Jako doplňující prvky jsme zvolili ztřeštěné abstraktní designové ikonky. 

Výsledky: 

  • u 59 % studentů se zvýšila přitažlivost značky a konzumace piva Starobrno
  • otevíráme nové třídy! Během podzimní části se do projektu nově zaregistrovalo přes 3 900 studentů z Brna, Olomouce a ze Zlína.

Školní rok jsme strávili na majálesech

Letos jsme se podíleli na těchto akcích:

  • Brno – Čarodějáles 2010 (generální partner), Den otevřených dveří pivovaru Starobrno, Hokejový souboj univerzit MU vs. VUT (hlavní partner)
  • Zlín – Majáles 2010 (titulární partner), Vítání prváků
  • Olomouc – Majáles 2010 (hlavní partner), podpora studentských akcí – párty fakult

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA