USB disky Hošek Motor prohloubily důvěru ke značce

Klient: Hošek Motor

Tým: Alexandr Fiala, Jakub Stacho, kreativní tým Tomáše Zindulky

Zadání:

Úkolem bylo vytvořit praktický, stylový a informativní dárek pro významné klienty společnosti Hošek Motor a potenciální zájemce o vůz Mercedes-Benz, kteří si dohodli zkušební jízdu. Řádově jde o desítky zájemců měsíčně, čemuž musela být přizpůsobena hodnota dárku. Vzhledem k prestiži značky jsme vyloučili typické reklamní předměty typu propiska nebo otvírák na pivo.

Naše řešení:

  • Zvolili jsme USB flash disk ve tvaru klíče Mercedes-Benz. Ten kromě prezentace vozů obsahoval bonusový multimediální obsah, který není běžně dostupný, což zdůraznilo prestižnost dárku.
  • Počítali jsme s tím, že většina zákazníků prezentaci po shlédnutí smaže, a ani jsme jim v tom nebránili. Flash disk s kapacitou 2 GB jim totiž zůstane a jeho každodenní používání bude prohlubovat vztah ke značce.

Dodané výstupy:

  1. Hlavní částí byla multimediální prezentace vozů Mercedes-Benz a společnosti Hošek Motor. Kromě běžných informací (ceníky a brožury) obsahovala i bonusový obsah (videa, spořiče obrazovky, fotografie). Videa byla otitulkována, tapety na plochu automaticky přizpůsobeny pro obvyklá rozlišení.
  2. Část prezentace se záměrně načítala z webu. Klient tak měl přehled o tom, co potenciální zákazníky nejvíc zajímá. Pokud navíc později navštívili web hosekmotor.cz, byli automaticky zařazeni do segmentu prémiových zákazníků, což umožnilo podrobnější práci s jejich chováním.
  3. Nezanedbatelnou částí byl samotný fyzický nosič. Protože právě USB disk je tím, co zákazníkovi zůstane ke každodennímu užití.
  4. Jelikož je Mercedes-Benz synonymem kvality, museli zajistit absolutní bezchybnost prezentace. Všech 500 disků jsme podrobili zátěžovému testu. Měli jsme tak jistotu, že se k žádnému zákazníkovi nedostane vadný kus. Další kritickou částí bylo nahrání samotných prezentací na nosiče.

Výsledky:

Potenciálním zákazníkům bylo rozdáno přes 200 flash disků. Více než 65 % z nich si prezentaci prohlédlo. Všem však zůstal praktický dárek, se kterým si denně vzpomenou na Hošek Motor. Klient navíc získal cenná data, která nám pomohla s optimalizací webu.

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA