E-mailing pro Hošek Motor

Klient: Hošek Motor

Tým: Alexandr Fiala, Jakub Stacho, grafické oddělení Media Age

Výchozí situace: zefektivnit přímou komunikaci

Klient přišel s potřebou zefekltivnit přípravu pravidelných elektronických directmailů s nabídkou vozů a kromě běžných nabídek připravit i specializované nabídky připravené na míru konkréntím skupinám stávajících zákazníků.

1. Speciální tematické nabídky:

Od roku 2011 jsme připravili 10 speciálně zaměřených directmailů, které byly zaměřené primárně na stávající skupiny zákazníků a zohlednili sezónní potřeby a speciálně zaměřené prodejní nebo servisní akce.

  1. Nabídky vycházely z jednotného vizuálního stylu nebo přímo z tematiky konkrétní akce. Vzhledem ke specifické cílové skupině jsme directmaily začali optimalizovat i pro mobilní zařízení.
  2. U těchto e-mailů zajišťujeme vše od grafického návrhu až po technické zajištění rozesílky. Zároveň sledujeme jejich úspěšnost a u vybraných rozesílek zpracováváme reporty úspěšnosti v návaznosti na databáze příjemců.

2. Generátor e-mailových nabídek:

Kromě toho jsme vytvořili nástroj, pomocí kterého mohou prodejci sami vygenerovat e-mailovou nabídku a tu poslat svým konkrétním klientům:

  • Nástroj je integrován do webu hosekmotor.cz. Prodejce si v administračním rozhraní vybere konkrétní vozy, které by adresáta mohly zajímat.
  • Vygenerovaný e-mail pak vloží do svého Outlooku, kde jej může dále upravovat. Šablona byla navržena robustně, aby ji běžné úpravy nemohly „rozbít“.
  • Rozesílku provádí každý prodejce sám. Oslovit může jak jednotlivce, tak skupinu potenciálních zákazníků.
  • Každý e-mail je zároveň automaticky opatřen měřicími kódy, které umožňují pozdější vyhodnocení a návaznost na chování na webu.

Technické detaily:

Námi vytvářené e-maily:

Práce na samostatných directmailech se liší případ od případu. Vždy však dbáme na vysoký standard a e-maily před odevzdáním důkladně odladíme pro běžné e-mailové programy.

Generované e-maily:

U generovaných e-mailů bylo největším oříškem formátování a vkládání do Outlooku. Jednak každý prodejce používal jinou verzi, dále bylo potřeba, aby šablony počítaly se všemi možnými situacemi. Tomu jsme podřídili i grafiku, výsledný systém tak funguje spolehlivě.

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA