Interaktivní kvíz pro Eli Lilly

Zadání:

Pro lékařský kongres vymyslet aktivitu, která zaujme odborníky a zároveň je podnítí k další komunikaci.

Výchozí situace:

„Diabetologické dny“ jsou setkáním lékařů, sester a vystavovatelů. Každoročně se v Luhačovicích sejde několik set odborníků a zhruba 30-40 vystavovatelů.

Naše řešení:

  1. Pro seznámení s benefity produktů jsme zvolili formu interaktivního naučného kvízu. Přirozená soutěživost přilákala pozornost odborníků a vyvolala zájem o výstavní stánek.
  2. Kvíz běžel na plazmové dotykové obrazovce. Byl vytvořen ve dvou variantách – pro lékaře a pro sestry – otázky byly vždy přizpůsobeny na míru cílové skupině. 
  3. Otázky byly koncipovány tak, aby vytvořily prostor pro další dialog. Průběh kvízu řídil kvalifikovaný odborník, který se s přítomnými o dané problematice bavil hlouběji.

Dodané výstupy:

Dodali jsme interaktivní kvíz, který běžel na dotykové obrazovce. Byl vytvořen ve dvou variantách – pro lékaře a pro sestry – otázky byly vždy přizpůsobeny na míru cílové skupině. Aby bavil i okolostojící, každému soutěžícímu se náhodně generovalo několik otázek z celkové sady. Počet těchto otázek jsme zároveň průběžně ladili pro co největší zájem soutěžících.

Největší výzva:

Ve farmaceutickém průmyslu není prostor pro chyby. Proto jsme i u takto jednoduché aplikace museli dbát na bezchybnost a striktní schvalovací procesy.

Navíc ani použitá technologie nebyla obvyklá – velkoformátová plazmová obrazovka je zkrátka jiné médium, než běžná obrazovka počítače. Tomu bylo potřeba přizpůsobit velikost textu, ovládací prvky, dotykové plochy i kontrast textu, aby například při kombinaci černá/bílá obrazovka „nebzučela“.

Kvíz splnil očekávání už dva roky po sobě.

Během dvou dnů navštívily výstavní prostor desítky lékařů a sester, velká část z nich navíc pokračovala s vystavovatelem v rozhovoru o nabízených produktech. Pro velký úspěch jsme tento kvíz zopakovali i v následujícím roce. Díky volbě vhodných technologií pak jeho přizpůsobení zabralo pouze několik hodin, což klientovi ušetřilo náklady.

Klient: Eli Lilly

Tým: David Holman, Jakub Stacho

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA