Brouci a obří dekorace ožily v Olympii Brno

OLYMPIA BRNO - MRAVENECCIStáhnout (0,9 MB)

Klient: Olympia Brno

Tým: Kateřina Maixnerová, Jakub Rendla a kreativní tým

Pozor, ať vás nezašlápnou!

Varuje rádio spot (pro přehrání klikněte vlevo pod 1. obrázek) pro dubnovou akci Jarní dekorace kterou jsme pro Olympii Brno komunikovali v rámci kampaně „Přírodě na dotek.“ 

Billboardy, rádio i online

V termínu 27. 3.–21. 4. lákalo nákupní centrum na instalaci brouků v nadživotní velikosti a přírodních dekorací plných květin. Fascinující prezentaci jsme pojali jako unikátní příležitost poznat svět z perspektivy těch nejmenších obyvatel přírody. Touto milou a svěží formou jsme akci komunikovali na vizuálech, v rádiích a na sociálních sítích.

Doprovodná soutěž

Součástí zadání byla tvorba doprovodného programu. Výstavu jsme tak doplnili soutěžním kvízem o ceny, který sestával z infotabulí „Ze života hmyzu“ edukačního charakteru, a tipovací otázku, na kterou návštěvníci s dětmi odpovídali pilně jako mravenečci. 

Jsme členem Asociace komunikačních agentur AKA